inbrengen

Op de HOMEPAGE kan je alle informatie vinden die nu van toepassing zijn ivm Corona, afspraken maken en inbrengen.

 

INBRENGVOORWAARDEN/SPELREGELS

Lees aub deze gehele pagina door om misverstanden te voorkomen.

 

  • MAXIMAAL 1 shopper met ALLE inbreng per klant (GEEN Ikea shopper. Gewoon de meest gangbare Hema, Albert Heijn, Action formaat)
  • MAXIMAAL 20 (merk)KLEDINGSTUKKEN aanbieden. Tel het aantal stuks thuis a.u.b.
  • Alles moet recent gewassen, schoon, vlekkeloos, heel, niet gekreukt en compleet zijn alvorens je het aanbiedt aan ons. Knoopjes, drukkers en ritsen dicht a.u.b.
  • Geen merkloze kleding, geen marktkleding, geen Primarkt, geen Zeeman, geen C&A en dergelijke.
  • Spellen en puzzels goed controleren op compleetheid en netheid.
  • Recente Nederlandse boeken en luisterboeken zijn erg welkom! Geen anderstalige, soft cover en ouderboeken.
  • Voor uitzonderingen, meer stuks en/of grote items kan je mailen naar: info@lino-moos.nl (we reageren niet direct dus a.u.b. wat geduld)

 

HOE WERKT HET/spelregels

  • Als je inbrengt bij Lino en Moos word je eenmalig geregistreerd in ons systeem. De artikelen die je hebt ingebracht worden geregistreerd op jouw naam/klantnummer.
  • Vraag jezelf “Zou ik deze kleding /dit artikel tweedehands kopen?” Wij hechten veel waarde aan kwaliteit. Daarom worden de artikelen die je inbrengt goed gecontroleerd. De items die we niet innemen neem je weer mee naar huis.
  • Wij bepalen de prijs van de items die we innemen.
  • Van verkochte artikelen is 40% van de verkoopprijs voor jou! De BTW afdracht is voor rekening van Lino en Moos.
  • Jouw spullen worden 8 tot 10 weken te koop aangeboden in de winkel en wij zullen ze met veel plezier proberen te verkopen.
  • Wij behouden ons het recht voor van het bepalen en aanpassen van de verkoopprijs.
  • Tevens behouden wij ons het recht voor van het langer dan 8 tot 10 weken etaleren van uw artikelen.
  • Recycle; koop van je tegoed weer prachtige nieuwe aankopen bij ons in de winkel. Verder sparen kan ook of we maken het aan je over.
  • Wil je jouw onverkochte items retour? Dit moet je ZELF uit de winkel zoeken vóór dat de 8 weken zijn verstreken. LET OP! Dit kan een hele klus zijn o.a. doordat uw spullen door de gehele winkel kunnen liggen. Volwassenen en kinderen gaan nou eenmaal met spullen aan de wandel en leggen het vaak willekeurig ergens terug. 

WERKWIJZE INBRENGEN

  • Inbrengen kan op iedere doordeweekse dag dat we open zijn: van dinsdag t/m vrijdag van 10 tot 15 uur
  • Maximaal 20 stuks kleding inbrengen per bezoek. Met uitzondering van:
    • N.B. wij nemen alleen rompers in van Petit Bateau en/of romper van een soortgelijk kwalitatief merk.
  • Je kan kleding vanaf maat 44 t/m maat 158 en schoeisel t/m maat 40 inbrengen.
  • Wij selecteren de kleding die ingebracht wordt. We hebben een oog voor stukken die verkocht gaan worden en nemen geen items aan met vlekken, gaten, slijtplekken, verwassen, vervormingen etc.. Alle kleding en schoeisel dient onbeschadigd, schoon en recent gewassen en liefst gestreken te zijn.
  • Wij nemen merkkleding in ‘vanaf’ merken met hippe items als Zara, H&M of de Hema. Items van Zeeman, de Wibra, Lidl, Scapino, Action, de markt en dergelijke verkopen we niet.
  • De inname van lente- en zomerkleding is van maart t/m juli
  • De inname van herfst- en winterkleding is van augustus t/m februari
  • Wij zijn blij met kwalitatief houten speelgoed, spellen, puzzels, poppen, duplo, Lego, Playmobil en speelgoeddieren (Schleich en dergelijke). Ook voor speelgoed geldt: gaarne schoon, compleet(inclusief batterijen) en heel.
  • Artikelen die na inname toch vies en/of beschadigd blijken te zijn, worden zonder kennisgeving aan het goede doel geschonken.
  • Niet verkochte artikelen doneren wij aan een goed doel, bijvoorbeeld de kledingbank, Blijf van mijn Lijf huis en/of de Dorcas. Uiteraard is het ook mogelijk je kleding uit te zoeken en weer mee naar huis te nemen.
  • Een tegoed bij Lino en Moos kan alleen per bank worden uitbetaald, aangezien we vanaf heden alleen nog maar betalingen via de pin accepteren.
  • Het is ook mogelijk het tegoed te laten staan en aan te spreken als je weer nieuwe aankopen in onze winkel wilt doen.
  • Uw opgebouwde tegoed blijft tot 18 maanden na de inbrengdatum opeisbaar. Tegoeden die binnen deze termijn niet worden opgehaald worden, zonder notificatie, aan het goede doel geschonken.
  • Tijdens de vakanties wordt niet uitbetaald (i.v.m. afwezigheid)

Artikelen die altijd welkom zijn

  • Wij zijn blij met kwalitatief houten speelgoed, spellen, puzzels, poppen, duplo, Lego, Playmobil en speelgoeddieren (Schleich en dergelijke)
  • De artikelen dienen onbeschadigd, compleet (inclusief batterijen) en schoongemaakt te zijn.
  • Speelgoed wat ingebracht wordt dient thuis goed geselecteerd te zijn.
  • Maak bijvoorbeeld setjes Playmobil, setjes poppenhuis spullen.
  • Kapotte, beschadigde, incomplete, goedkope en/of gratis artikelen eruit selecteren.
  • Boeken nemen wij ongelimiteerd in. Mooie, onbeschadigde kinderboeken zijn welkom. Tevens nemen wij onbeschadigde Donald Ducks, Donald Duck pockets en hippe stripboeken in.

RUILEN / TERUGBRENGEN

  • Kledingstukken die niet afgeprijsd zijn, kunnen binnen 7 dagen worden geruild met het prijskaartje nog bevestigd aan het te ruilen artikel.
  • Tweedehands speelgoed, boeken, puzzels, spellen, etc. kunnen niet teruggebracht of omgeruild worden.
  • Wij geven geen geld terug, u ontvangt van ons een tegoedbon die 12 maanden geldig is.

TOT SLOT / AANSPRAKELIJKHEID

  • Wij waken over de door u ingebrachte spullen maar;
    • Zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte en/of gestolen artikelen.
    • De artikelen zijn niet verzekerd tegen brand- en/of waterschade.
  • Indien Lino en Moos haar bestaan beëindigt, ontvang je daar tijdig bericht van.
  • Aan deze voorwaarden kunnen geen rechten worden ontleend.
  • Ben je verhuisd, heb je een nieuw telefoonnummer of andere IBAN? Het is je eigen verantwoordelijkheid dit aan ons door te geven.